sobota, 11 maja 2013

Słoneczny akcent...

...w domu, w naszym klimacie, jest bardzo wskazany :) 
Dzisiaj w roli głównej - żółte krzesło!












Ja na razie dorobiłam się żółtej lampy, ale krzesło też mam w planach :)

Ten kolor na prawdę wciąga! Jeśli nie jesteście przekonani, proponuje zacząć od małych rzeczy. Poduszka, lampka, wazon, doniczka, możliwości jest wiele i jak widać na powyższych zdjęciach żółty pasuje praktycznie do każdego wnętrza ;)

Oprócz tego, na poprawę humoru, polecam bieganie! Na prawdę daje niezły zastrzyk energii i dostarcza sporo endorfin :)))
Razem z Anią szykujemy się do She Runs The Night - Nike
Może się przyłączycie? :D
Jeśli nie do biegu, to dołączcie do nas na Facebooku :)
Miłego weekendu!
Lu
Pin It

2 komentarze:

  1. Lu świetny post:) uwielbiam taki odcień żółci w akcencie takim jak jest krzesło:) jak dla mnie każde zdjęcie jest na medal.:))) ja właśnie przymierzam się do biegania:) zobaczymy co z tego wyjdzie... dobrego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny pomysl! Chyba sama skusze sie na takie krzeslo:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...