poniedziałek, 30 grudnia 2013

Decydujący post...

2013 rok był bardzo wyjątkowy i wiele się wydarzyło w moim życiu :)))
Nasze mieszkanie troszkię na tym ucierpiało i wasze wnętrzarskie potrzeby pewnie też :P
Dlatego pomyślałam, że w ramach prezentu i rekompensaty oddaje wam decydujące słowo :) 
Wybierzcie o czym chcielibyście przeczytać i co zobaczyć w następnym poście:

1 - ostatnią część z podróży Koleją Transsyberyjską, czyli wyspę Olchon...





2 - ślubną sesje plenerową...


3 - grudniowy wypad do Paryża? :)


Byłabym wdzięczna za waszą podpowiedź, bo od nadmiaru zdarzeń i pomysłów tracę już głowę ;P
Najlepiej jeśli ponumerujecie posty od 1 do 3, w takiej kolejności jakiej chcecie je zobaczyć. Post który zbierze największą liczbę głosów pojawi się zaraz po nowym roku itd...:)

Oprócz tego mam jeszcze w zanadrzu kilka foteczek z naszego ślubu i wesela...


...dekoracji sali weselnej...


...i panieńskiego


...ale to zostawię już na sam koniec, no chyba, że interesują was bardziej? ;)

Przy okazji obiecuje, że nadchodzący 2014 rok stawiam pod hasłem wykończenia naszego M i systematyczności, bo jak widzicie mam z tym niewielki problem ;P Dla was oznacza to powrót do wnętrzarskich inspiracji i relacji z postępów na blogu ;)

Wyszło, małe podsumowanie mojego roku 2013. Dzięki, że byliście ze mną ;)
Życzę wam udanej zabawy w Sylwestrową noc, a z życzeniami na 2014 wpadniemy z An w nowy rok ;)

Całusy i uściski
Wasza

LU
Pin It

19 komentarzy:

  1. Moje typy 1,3,2 , ale ja to mam bzika na punkcie podróży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i w sumie to tak myślałam, ale czekam na resztę :) Dzięki!

      Usuń
  2. Ja też 1, 3, 2 i bardzo bym chciała dekorację sali weselnej zobaczyć :) Buźki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli post nr 1 wysuwa się na prowadzenie :) Buziak

      Usuń
  3. No to ja też poproszę wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe będzie wszystko, będzie Reniu, ale w jakiej kolejności, o to jest pytanie? ;)

      Usuń
  4. Ja poprosze wszystkie na raz :) hahaha :) no dobra wiem ze nie mozna :) jako ze tez nie dawno po slubie jestem, to poprosze najpierw 2 potem 1 i 3 :) a i chetnie tez zobacze fotki z panienskiego bo widze ze mialysmy w podobnym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by chyba był najdłuższy post świata, a ja pisałabym go tydzień :D
      Oh to cudownie, gratuluje, idę szukać jakiś zdjęć na Twoim blogu :))))

      Usuń
  5. Wszystko brzmi i zapowiada się interesująco,mam zatem nadzieję, że będzie wszystkiego po trochu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))) Będzie, będzie i wychodzi na to, że najpierw dokończę podróż do Rosji ;)

      Usuń
  6. w sumie za dziewczynami .. wszystko na raz ? nie umiem sie zdecydowac co pierwsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurka, gdyby się tylko tak dało to i ja bym zrobiła wszystko naraz :D To prześpij się z tym i wróć hihi ;)

      Usuń
  7. 1,2,3 i będzie SUPER !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ah obojętnie i tak każdy post przeczytam i nacieszę oczy zdjęciami :)
    uwielbiam podróże, ale największą ciekawość wzbudza 2 - fotka katalogowa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)))))) Cieszę się, że wzbudzają takie emocje :)))))) Dziękuje :* 1 i 2 na razie idą łeb w łeb ;P

      Usuń
  9. Niech będzie cudowny dla Ciebie i Twoich bliskich!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 :) Paryż :) Wszystkiego najcudowniejszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chcę wszystko, kolejno, zaraz, teraz, tu :)
    Nie mogę się doczekać, bo zajawkę stworzyłaś świetną :)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...