środa, 20 sierpnia 2014

Blogowa Ogrodowa Beztroska

Wrócona, opalona i zadowolona, po tygodniu prania, ogarniania i mozolnych staraniach powrotu do rzeczywistości, siadłam do zdjęć z Bloggers Garden Party. Jak zwykle było ich za dużo i nie mogłam się zdecydować co Wam pokazać. Zamartwianie się czy, aby na pewno wszystko uchwyciłam i moje zdjęcia wystarczająco dobrze oddają kolejne wyjątkowe miejsce i rzeczy, to już norma. Ale tym razem dotarło do mnie coś jeszcze - z "blogowych" imprez najmniej mam zawsze zdjęć ludzi. Z początku posmutniałam, ale po chwili zgłębiania tematu doszłam do wniosku, że w sumie to ten blog służy głównie pokazywaniu pięknych wnętrz i godnych polecenia rzeczy. A te piękne kobiety, które miałam możliwość poznać jeszcze bliżej, mam w głowie i w sercu. Jeśli chcecie je poznać zajrzyjcie koniecznie na ich blogi i do ich domów:

Pretty Pleasure - Agnieszka, pewna siebie i przedsiębiorcza młoda dziewczyna
Fotobloo(g) - Ola, wrażliwa i fascynująca osoba
Ladies Designs - Diana, elegancka, taktowna i doświadczona kobieta
Wymarzony Dom Ani - Ania, ciepła i promienna duszyczka
Anicja's White Space - Ania, siła spokoju i cierpliwości
Scraperka Blog - Ania, roześmiana i energiczna iskierka
Foto st(w)ory - Marta, dziewczyna z ogromną wiedzą i darem pięknego wysławiania 

Mimo, że nie jest to pierwszy zjazd "blogerów wnętrzarskich" w jakim uczestniczyłam. Dopiero na tym i dzięki tym właśnie dziewczynom zrozumiałam, że mój bzik na punkcie urządzania wnętrz oraz chorobliwa dbałość o szczegóły w domu, to nie jakaś rzadko spotykana choroba, a jej leczenie nie jest koniecznie. Że odnalazłam grupę ludzi, którzy podzielają całe to uwielbienie do dekorowania i urządzania wnętrz w tym samym stopniu co ja. Mimo skrajnie różnych warunków życia, wykształcenia, wychowania i miejsc zamieszkania mamy podobne dylematy, troski i zmartwienia. Brzmi to pewnie trochę jakbym wróciła z jakiejś grupy wsparcia, ale mimo iż nie było to głównym celem tego spotkania to uważam to za wartość dodaną.


Jest jeden ludź, ten najważniejszy, który otworzył drzwi swojego domu obcym ludziom (tylko z pozoru) - Aga :)))

































Poniżej dodatek extra, czyli zdjęcia z domu Agi, które wczoraj Wam obiecałam na facebooku :) Enjoy!













Na koniec chciałam jeszcze raz GORĄCO PODZIĘKOWAĆ wszystkim SPONSOROM i osobom, które uczyniły to spotkanie jeszcze ładniejszym i smaczniejszym niż z początku zakładałyśmy. Co zresztą nie kończy się na samym spotkaniu, bo wiele z tych skarbów, które widzieliście na zdjęciach trafiło do naszych domów i przypomina o tym miłym wydarzeniu :))))

Tikkurila - sponsor główny. Przy okazji zapraszam do zabawy tej marki na Pinterest i Instagram, do wygrania super nagrody!!!
Mojo - aromatyczna kawa
Amazing Decor - sosy i przyprawy Nicolas Vahe
Sabina Samulska - plakaty "Tu jest tak pięknie, że chyba się obsram" 
Drewno Lot - Biurko 
Blik - świece sojowe
Cydr Lubelski - jabłkowy trunek
Juno - Baner "Garden Party"
Tymbark - Lemoniada
Ikea - zastawa stołowa
Rodan dystrybutor marki Menu - akcesoria kuchenne 
Home Variety - filcowe podkładki plamy
Lniany Zaułek - lniane serwetki
Agnetha Home - szklane lampiony 
Duka Polska - zastawa stołowa


Pewnie mnie dziewczyny zabiją, ale zdradzę Wam, że to nie ostatnia nasza wspólna impreza. Jeszcze nie skończyła się na dobre ta, a my już omawiałyśmy następną i mam ogromną nadzieję, że dojdzie do skutku, a Wy? :D

Udanej końcówki tygodnia. Ja mam sporo pracy, ale w weekend zabieram się do przesadzania kolejnych kwiatów na balkonie i robię dla Was zdjęcia tego miejsca. Będzie jeszcze trochę lata na blogu, bo kawałek Chorwacji też Wam chętnie pokaże :) Chcecie?

Słońca!!! :)))

LU

Pin It

27 komentarzy:

  1. Bezkompromisowo super zorganizowałyście to ogrodowe party :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) W sumie to od zwykłego spotkania wyszła spora impreza :)

      Usuń
  2. przeczytałam chyba wszystkie relacje z tej Waszej cudnej imprezy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że na moją też dotarłaś, bo byłam ostatnia i minął już miesiąc :)

      Usuń
  3. F jak fantastycznie ;) Pięknie napisane Lu. Wspólnie stworzyłyście najbardziej klimatyczny zjazd blogerów wnętrzarskich! Ślę całusy ;) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy, kto wie może lista się poszerzy ;)

      Usuń
  4. Lu cudnie było znów wrócić do tych chwil... <3 juz nie mogę się doczekać kolejnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jednak pisanie nieco póxniej niź reszta też ma swoje zalety :))) Ja też!!!

      Usuń
  5. Powtarzam to jak mantrę pod każdym BGPowym wpisem, ale co zrobić, skoro takie kiełkują mi myśli: ależ to pięknie ubrałaś w słowa! Czekam na zdjęcia Chorwacji :*.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się :))) Będą, będą, sama nie mogę się doczekać aż do nich siąde :D

      Usuń
  6. Piekna impreza! Marze o zorganizowaniu jakiegos garden party dla przyjaciolek... cudne inspiracje! Czekam na fotorelacje z Chorwacji!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo nic prostrzego, mam nadzieję, że nasza impreza podsuneła Ci parę pomysłów :) Będzie, ale pewnie znając życie dopiero za miesiąc, bo w planach już kolejne wyjazdy :P

      Usuń
  7. Bossko ;-)...i wcale się nie przejmuj żeś ostatnia ;-). Buziaki dla Ciebie i dobrego dnia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Kto pisze ostatni, ten piękny i gładki :D Buziaki Zeberko!

      Usuń
  8. Ile zdjęć! Bardzo proszę o trochę Chorwacji i słońca, przyda się :) Mam nadzieję, że w weekend pogoda pozwoli Ci zrobić zdjęcia balkonu. A zresztą, zawsze można zrobić i w deszczu i pokazać, że wtedy też może być miło :) Uściski Lu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Pewnie dopiero we wrześniu się ogarnę, jak nie w październiku, więc akurat na jesień będzie :) A jak, nie zamierzam się przejmować deszczem, z cukru nie jestem, na Giewont weszłam to co to dla mnie zdjęcia balkonu :D Buziaki!!!

      Usuń
  9. Super, super i jeszcze raz super kobietki!!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają okoliczności i sceneria spotkania:) Miło Was zobaczyć na zdjęciach:)
    Agi mieszkanie podziwiam już od dawna ;) Oczekuję na Twoje posty! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać Aga ma nie tylko piękny dom, ale i ogród :) Pozdrawiam i w takim razie zabieram się do przeglądania zdjęć :D

      Usuń
  11. Pięknie to zaaranżowałyście. A dzięki Twojej relacji mogłam tez pozwiedzać sobie dom Agnieszki;) Taki bonus;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...