niedziela, 6 września 2015

Bloggers Photo Meeting - Konkurs

Myślałam, że nigdy nie nadjedzie ten dzień kiedy będę mogła pokazać Wam co udało nam się z dziewczynami zdziałać na warsztatach fotograficznych Bloggers Photo Meeting, które zorganizowałam z Izabelą i Beatą dwa tygodnie temu. Nie będę Was jednak zanudzać moimi wyjaśnieniami, bo do pokazania jest tyle, że pół nocy będziecie to oglądać i czytać, a na nowości ze świata Wilka i Zająca jeszcze przyjdzie czas ;)

Na pierwszy rzut stylizacja skandynawska w wykonaniu największych fanek tego stylu, czyli Agnetha Home, Pretty Pleasure, Scraperki i Fotobloo. Bardzo oszczędna w kolorach, ale na pewno nie w materiałach i pięknych przedmiotach :)























Aby urozmaicić ten chłodny północny aranż do zdjęć pozowała nam Oleńka i moim zdaniem swoją oryginalną urodą wpasowała się w ten klimat idealnie :) 









Kolejną powalającą aranżację stołu, tym razem w stylu rustykalnym, stworzyły fantastyczne dziewczyny z Houseloves, Loving it, My Love Shabby, For rent for Living i Art Textill House. Wyszło beztrosko, delikatnie i kojąco :)


























Ten wspaniały sielski obrazek podkreśliła Ania, która wcieliła się w bohaterkę nie do zastąpienia :)









Ostatnia stylizacja boho to dzieło moje, Anicji i Gu z ogromną pomocą Oleńki :) Nie była to łatwa sprawa do wykonania, ale z efektu jestem dumna jak kolorowy paw, dlatego mimo ogromnego zmęczenia, kiepskiej formy i chwilowego braku zadowolenia ze swojego wyglądu, wystąpiłam w niej w dżinsowym hippie kostiumie mamy Izy, który nosiła go w ciąży ;D





























Zdjęcia mojej persony wykonała Iza, dzięki Kochana za te trafne ujęcia <3














Bardzo jestem ciekawa, która stylizacja przypadła Wam do gustu najbardziej? :D A może wszystkie się Wam podobają i nie macie faworytów :D Jeśli coś szczególnie wpadło Wam w oko piszcie koniecznie! Pomogę znaleźć lub podpowiem gdzie szukać na stronach naszych wspaniałych sponsorów, bez których nie udałoby się nam stworzyć tego fantastycznego wydarzenia i efektów jaki mu towarzyszy, czyli zdjęć rodem z Pinterest :D



DZIĘKUJEMY!!!

Ogromne podziękowania należą się również jak nie przede wszystkim Izabeli, która pieczołowicie przygotowała nie tylko Bloggers Photo Meeting, ale i dom rodziców na wsi wraz z pomocą męża i przyjaciółki Beaty :) Cieszę się, że mogłam mieć w tym wydarzeniu swój wkład i pomóc im w organizacji, bo mimo ogromu pracy jaki to nas kosztowało, było warto! 

Spędziłyśmy dwa produktywne dni z aparatem i kobitkami z tą samą pasją, otoczone niezwykłymi dodatkami, dekoracjami i ozdobami w urokliwej wiejskiej scenerii :D Co do tych kobitek jeszcze, to było z nami kilku Panów, którzy dzielnie zajmowali się pociechami aby ich żony mogły oddać się stylizowaniu i fotografowaniu. Specjalne podziękowania należą się zwłaszcza jednemu, Dawidowi - mężowi Izy z My Love Shabby. Kochana masz WSPANIAŁEGO faceta, bez którego absolutnie nie dałybyśmy sobie rady! <3

Na koniec tak jak obiecałam mam też i coś dla Was :D A ponieważ moja stylizacja była w klimacie boho to i takie dodatki wybrałam na prezent w konkursie #bloggersphotomeeting, czyli Koc Flower Power i Świecznik Carl od LIVE BEAUTIFULLY :D Jeśli macie ochotę wziąć w nim udział, proszę abyście:

1. Poinformowali mnie o tym w dwóch słowach w komentarzu poniżej :)
2. Polubili fanpage Enjoy Your Home i Live Beautifully na Facebooku (jeśli macie tam kont)
3. Zamieścili grafikę konkursową z linkiem do tego wpisu na blogu, jeśli macie bloga, jeśli nie to na Facebooku.
4. Podali adres e-mail w przypadku jeśli jesteście anonimkami!


Konkurs trwa do niedzieli 13 września do północy, wysyłka niestety tylko na adres w Polsce. Zaglądajcie koniecznie do innych uczestniczek #bloggersphotomeeting, gdyż konkursów będzie aż 11 i można wziąć udział we wszystkich! :) 


To co, kto się przyłącza do zabawy? Z tego co wiem to mam tu trochę zwolenników kolorów i boho wzorów :D Kolejny post mam nadzieję wcześniej niż wyniki konkursu, a będzie dość nietypowy bo o pięknych kobietach i moim nowym odkryciu, a mianowicie portretach ;D

UDANEGO TYGODNIA!!!

LU



Pin It

130 komentarzy:

  1. Jestem pierwsza? Super. Świetne rzeczy, chętnie je przygarnę.
    Pozdrawiam Magda
    mazury1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Jak widze jestem chyba pierwsza i oby ostatnia do wziecia udzialu w konkursie;). Wspaniala byla Pani stylizacja i mam ciha nadzieje ze uda mi sie cos z niej wygrac.
    Nie posiadam bloga ani FB:).
    Pozdrawiam serdecznie-Marta.
    m.lisiak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział w konkursie joanna-lacka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cała masa banerów już na moim blogu wisi, ale kto nie próbuje ten nie wygrywa :). Zgłaszam się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia, piękne stylizacje! A i nagrody suuuper! Zapisuję się po nie w kolejce ;) Pozdrawiam, Bożena

    bozena_p@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie stylizacje piękne,ale Wasze boho zaciekawiło mnie najbardziej,pewnie przez te poduchy, świece, łapacz snów...uwielbiam :)) Nagrody przygotowałaś cudne,więc prędko ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam ciepło,Aśko

    OdpowiedzUsuń
  7. Latem, w plenerze stylizacja boho cudowna ☺ nagrody też ☺
    Pozdrawiam, Marta
    martusia1972@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia i stylizacje. Ta w stylu boho bardzo mi się podoba dlatego też mocno trzymam za siebie kciuki w konkursie. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się w pełnej gotowości do konkursu i cudownych nagród. anaan@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście biorę udział:):) gosiaczek4101@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Boho? Uwielbiam! :D
    Iza, zizzolda@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką chęcią przystępuję do konkursu. Oświetlenie, w Twojej aranżacji, zostanie zeskanowane na moje drzewko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja także zgłaszam chęć udziału w konkursie:) raspberryfield@gmail.com. Pozdrawiam - Paulina

    OdpowiedzUsuń
  14. Każda stylizacja miała swój urok :-) Chętnie wezmę udział - banerek wrzucam na bloga. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Boho to nie moja bajka więc do konkursu nie stanę ale pozwolę sobie napisać, że wszystkie stylizacje genialne i fajnie się ogląda zdjęcia, bo każda z Was widzi to samo inaczej ;_). Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie, że biorę udział :) ale nie wiem jak możesz nie być zadowolona ze swojego wyglądu? Przecież promieniejesz tak, że okulary trzeba wkładać :) i jak już mówiłam milion razy... Powalający uśmiech:):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam oglądać zdjęcia z Waszego spotkania! Są przepiękne!
    Chętnie też wezmę udział w konkursie :-)
    Pozdrawiam
    Ewa
    ewanowak22@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. biorę udział z wielką przyjemnością, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Biorę udział w konkursie :) super stylizacja ;) didi1694@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia! :) Waszej stylizacji najpiękniejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  21. biore udział ! :)

    a stylizacje wspaniałe , kązda ma cos w sobie i kązda mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne zglaszam się :)
    Daniela S
    blog http://madziakowo.blogspot.com/
    rossnett2@tlen.pl
    Cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie biorę udziału w konkursie, ale muszę to napisać, bo zauważyłam to już na zdjęciach u innych blogerek - pięknie Ci w niebieskim! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Fantastyczne ujęcia, pełne magii. Chętnie dołączę do konkursu :)
    lalith@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  25. Biorę udział!
    karolina.malek95@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo chętnie biorę udział ;)
    oba fb lubię jako: Ada B
    braggaxyz@gmail.com
    udostępniłam info o rozdaniu na fb: https://www.facebook.com/ada.bury.10/posts/440149076169016

    OdpowiedzUsuń
  27. Ocho.... boho. Z chęcią się zapisuję.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  28. jedenaście szans, coś musi się udać! :)
    http://madebyruda.blogspot.com/2015/09/konkursowo-na-domowo.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Tez chciałabym wygrać:))))

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapisuję się na konkurs i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne zdjęcia, piękne prdzedmioty:) Czym prędzej głaszam swój udział i pozdawiam!
    makowadolina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. cudeńka :) moze sie uda
    paulina.knap88@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ piękne nagrody. Staję w kolejce. Strony polubione, banerek na blogu udostępniony http://szabawdomu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo chętnie się zapiszę do losowania nagród asia szala.joanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Mnie podobają się wszystkie! Czasami mam nastrój na kolory, czasami na scandi, a czasami chcę odpocząć od wszelakości i wybieram naturę. I to jest fajne, że można zmieniać wystrój w zależności od aktualnego widzimisię :)
    Zgłaszam się ochoczo! :)
    Ps. A z której strony ma pani, proszę pani zarzuty co do swojego wyglądu? ;) Ostatnia fotka jest taka radosna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Biorę udział z ciekawością, fajny konkurs!
    n.zakharko@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Z przyjemnością biorę udział w konkursie :) karolina.m1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. nie jestem fanką kolorów ale Wasza stylizacja jest tak pozytywna,że chyba się jednak przekonam i choć troszkę ich do swoich wnętrz wprowadzę :)
    do zabawy się oczywiście zgłaszam i baner w zakładce giveaways umieszczam :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie pierwsza i zapewne nie ostatnia ale mam nadzieje ze ta szczęśliwa która wygra;) cudowna stylizacja boho, chętnie przeniosłabym ją do swojego ogrodu;)
    Mój mail: kietlinskakatarzyna@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Jestem w trakcie zmian pokoju dziennego także chętnie wezmę udział w konkursie. Nowe dekoracje jak znalazł.
    Pozdrawiam mojeubraniadodatki@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Ile zdjęć! Wszystkie piękne! :) Styl boho przyciąga! :)
    Zgłaszam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ach i ach! Co za zdjęcia. Przyłączam się do konkursu :) dobrze że pomyśleliście o anonimach ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej! Zgłaszam się oczywiście do konkursu :)

    agata.ryszkowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne zdjęcia! Zgłaszam chęć udziału!!!

    OdpowiedzUsuń
  45. Kolorowe druciane żyrandole i dzbanek z liśćmi chrzanu - the best off.
    Chętnie wezmę udział w konkursie!
    http://grey-gull.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. chętnie wezmę udział:-)))))
    pzdr serd

    OdpowiedzUsuń
  47. Chciałabym wygrać taki piękny koc i świecznik....magdadams21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Bawię się z Wami.
    Baner zabieram, a pozdrowionka zostawiam.
    Basia - Kreatywna w wolnym czasie

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja dołączam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Chętnie przygarnę ten ręcznikokoc ;) jesienią będę pod nim leżeć na kanapie, a latem wezmę na plażę ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Stylizacja boho jest moim zdaniem najlepsza...jest kolor jest moc😉 oczywiście do konkursu również sie ustawiam
    Pozdrawiam
    Monika
    geometrycznie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Ustawiamy się w kolejce,pozdr Iwona(mifol1@wp. pl)

    OdpowiedzUsuń
  53. Kocham klimaty boho, dlatego udział w konkursie biorę bez zastanowienia! :)

    lanthe@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  54. Luśka, ale dałyście czadu! Wiem, że kosztowało was to masę pracy, ale było warto. Efekt powalający i nie sposób zdecydować się na jedną, najfajniejszą stylizację. Bardzo żałuję, że nie mogłam tam z wami być, ale cieszę się ogromnie, że miałyście taki fajny, wspólny czas. Czuć ten ogrom pozytywnej energii w waszych relacjach.
    A Ty promieniejesz. Służy Ci ten obecny stan kobitko ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  55. Chętnie biorę udział, może w końcu coś mi się trafi,a stylizacja świetna. Alina

    mój adres:alincia8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Z przyjemnością zgłaszam się do konkursu :) Piękne rzeczy!
    miaulove@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  57. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl
    na fb Bernadetta Bomba
    https://www.facebook.com/bernadetta.bomba/posts/1707139522840253

    OdpowiedzUsuń
  58. Oj niebiesko mi w głowie od tych kolorów.
    Uwielbiam takie połączenia! Moja jadalnia jest jak narazie w trakcie realizacji! Przygarnąć chciałoby się wszystko. Oj tak! Biorę udział w konkursie, bo uwielbiam takie niespodzianki! Życzę wszystkim powodzenia!
    Mira!

    mirandabuczek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowne zdjęcia, magiczne! Wersja sielska skradła moje serce :) Przyłączam się do zabawy, banerek na blogu www.wydekoruj.blogspot.com zakładka konkursy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  60. Chętnie się przyłączę. katarzyna.poremska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie sposób się nie przyłączyć, tym bardziej jeśli to klimaty boho!

    OdpowiedzUsuń
  62. biorę udzial w zabawie
    anna.jasic@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne stylizacje, każda wyjątkowa na swój sposób :))) Z przyjemnością biorę udział, bo takiego konkursu przegapić nie można!

    OdpowiedzUsuń
  64. Boho koc na zimę-idealnie! :) Biorę udział w konkursie :) ankostomat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Biorę udział!

    j.dubielska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl
    na fb Sylvia Bomba
    https://www.facebook.com/sylvia.bomba.5/posts/449482941923713

    OdpowiedzUsuń
  67. I ja się przyłączam do zabawy - Ania.
    mail: ania5589@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. ja też się przyłączę
    dagmara1231@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  69. Wszystkie stylizacje (i zdjęcia) piękne, choć tak na codzień Boho to nie mój styl. Jednak wybrane przedmioty bardzo przypadły mi do gustu i z chęcią biorę udział w konkursie :)
    Mail: martka.musial@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Piękne aranżacje zrobiłyście i super zdjęcia :).

    Wybrałaś dla nas bardzo fajne prezenty. Zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  71. Tak się wszystkie bały pokazac tych zdjec na manualnych ustawieniach a wcale Wam zle nie poszło :) szczegolnie jak na pierwszy raz ;) Za pomoc w organizacji jestem ci niezmiernie wdzięczna :) bez ciebie i Beaty nie dałabym rady . dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  72. Urzekła mnie ta niebieska, pleciona poducha! Styl boho bardzo za mną ostatnio chodzi, świetnie wam to wyszło :)
    Pozdrawiam i deklaruję chęć wzięcia udziału w konkursie :)
    sandralazarz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  73. Baner zamieszczony, biorę udział w konkursie!

    OdpowiedzUsuń
  74. I ja się zgłaszam jako uczestniczka konkursu :)

    OdpowiedzUsuń
  75. O mamuśku, coś pięknego , oczywiście biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  76. poproszę te cudeńka :)
    anna.tofik.wajda@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  77. Biorę udział, może choć raz mi się poszczęści <3
    beciula21@o2.pl
    Pozdrawiam
    Beata Czaja

    OdpowiedzUsuń
  78. Piękne fotografie:) Z przyjemnością się zapisuję, te kolory są bardzo energetyzujące:)
    Banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    A na Fb polubiłam jako: Moje Pasje

    OdpowiedzUsuń
  79. Biorę udział :-) !
    Fan page (oba!) polubione a informacja o konkursie udostępniona :-)
    gasiorowska.izabela@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. zgadzam się na wylosowanie mnie :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  81. Ja też się zapisuję bo uwielbiam takie kolorowe kocyki :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  82. widzę się pod tym kocykiem;)
    lolkawawa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  83. Cudowne zdjęcia!!! Uwielbiam takie klimaty:
    Oczywiście biorę udział, mój mail: madie@randan.pl
    Na fb Magdalena Bryd.
    Banner na blogu: www.madie.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  84. Chętnie spróbuję swoich sił ;)
    Rewelacyjne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  85. Biorę udział :)
    Na FB Weronika Dzionk
    mój mail kruszynka1624@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Witaj,
    Miło będzie wygrać w tym fantastycznym konkursie i wyrażam zgodę na przygarnięcie wygranej.
    Pozdrawiam i czekam na kolejne posty.
    Marta Kudyba. Mmkudyba@ gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  87. Mi najbardziej podoba się stylizacja boho i ten ARBUZ!!! Oczywiście biorę udział w konkursie: teczowasowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Witaj,
    Pięknie tu u ciebie!
    Biorę udział w konkursie.
    Pozdrawiam i czekam na posty.
    Marta Kudyba. Mmkudyba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  89. chetnie zaopiekuje sie pieknymi rekwizytami

    moni-qa@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Stylizacje bajeczne!!!! Z przyjemnością biorę udział w konkursie.Katie-l@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Witam:)
    Zdjęcia są cudne!
    Z chęcią przyłączam się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Gratuacje! Więc to będzie wilk czy zając? :)

    OdpowiedzUsuń
  93. jestem pelna optymizmu, ze moze sie uda tym razem ;) biore udzial! :) <3 driver154@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. No kto nie lubi klimatów boho?! Ja je uwielbiam!
    w moim mieszkaniu też królują :)
    Więc do konkursu i ja staje dzielnie!
    Może może kto wie.. nagroda trafi się mi :)
    Banerek na www.decustyle.blogspot.com

    Pozdrawiam i zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  95. Zgłaszam się (w dwóch słowach i pozdrawiam serdecznie, piękne stylizacje)

    OdpowiedzUsuń
  96. Omg! Ile zdjęć ;) Z miłą chęcią dołączę do zabawy i zostawię swój mail erwin.pascal@op.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  97. To i ja spróbuję ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam BasiaJ:)
    basia.lusi.71@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. piękna nagroda. chętnie wezmę udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  99. Z przyjemnością wezmę udział w konkursie, piękne nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  100. Biorę udział :) kla-kmi@wp. pl

    OdpowiedzUsuń
  101. zdjecia powalają przecudne :)
    no i zapisuję się na super konkurs :)
    kuai@amorki.pl

    pozdr.
    Alicja Lange

    OdpowiedzUsuń
  102. Zakochałam się w tym kocu od Livebeautifully - Mieszkaj pięknie. Piękny kolorowy - jesienna chandra z nim nie będzie straszna, więc i ja szczęścia spróbuje :)
    Każda stylizacja jest fajna, trudu się na coś zdecydować, porostu piękne inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  103. Chętnie wezmę udział w zabawie. Paulina (ina-1409@o2.pl)

    OdpowiedzUsuń
  104. Dużo tych zdjęć, ale z wielką przyjemnością oglądałam.
    Oczywiście chcę wziąć udział w rozdawajce !

    OdpowiedzUsuń
  105. cudne rzeczy, z przyjemnością biorę udział w zabawie, ellan-p@wp.pl, Ela

    OdpowiedzUsuń
  106. Kolorowo, biorę udział w zabawie
    titina2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. Biorę udział :)
    kazik350@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  108. Jestem ja! :-)
    halina_26@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  109. Dołączam do zabawy :} Karolina, husky03@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. biorę udział ;)
    lubię na FB jako Joanna Szwant i udostępniłam tu: https://www.facebook.com/joanna.szwant/posts/10153300670856032?pnref=story
    gatta2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. Chętna na konkurs :-)
    Umgaunta@interia.pl
    Pozdrawiam
    Ika

    OdpowiedzUsuń
  112. Chętnie zobaczę te rzeczy u mnie w domu :) joannastefania@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  113. Dziań dobry,
    dołączam :)
    Daria K
    daria.kozaczynska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  114. biorę udział, udostępniam tutaj: https://www.facebook.com/marta.kowalska.18/posts/999866560064542?pnref=story
    Marta Dacewicz
    busz111 (at) wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  115. Te kolory to właśnie magia jakiej teraz potrzebuje, dużo zmian i optymizmu z nich płynącego.
    Pozdrawiam Kasia
    czajusie@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  116. O kurczaki, francja elegancja, ten kocyk to istne szaleństwo, kolor żółty, różowy to mój ulubiony a świeczników nigdy dość. Zgłaszam się z nieukrywaną radością, banerek zamieszczam na swoim blogu colorowankaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  117. Chętnie przygarniemy te cudeńka do naszego domowego ciepełka i będziemy żyć długo i szczęśliwie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    everay01@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  118. biorę udział :) one.abernathy@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  119. Bardzo chciałabym coś wreszcie wygrać! A tym bardziej takie cuda! :) dastikasp@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  120. Rewelacyjny efekt wyszedł z tej Waszej stylizacji Boho mimo ze wczesniej nie znałam tego stylu, a może znałam tylko nie wiedziałam ze tak go sie nazywa. Przypomina mi motywy indyjskie. Klimat mega nastrojowy, chetnie spedzilabym tam wieczór ale raczej letni niż ten obecny:)Tez chętne wezmę udział w konkursie ( Fb )

    OdpowiedzUsuń
  121. Piękne stylizacje. Serce się raduje spoglądając na same zdjęcie... a co dopiero by było gdyby mozna było tego stylu dotknąć i posmakować....Biorę udział
    Bożenka [li1957@}wp.pl]

    OdpowiedzUsuń
  122. Piękne zdjęcia,piękne nagrody!Pragnę!! pakt@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Dziewczyny jesteście niesamowite.
    Wszystko czego się dotkniecie zmieniacie w cudne stylizacje. Też tak chce. Zapisuję się do konkursu.

    pscibor@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  124. Ale cuda!!!
    Z wielką chęcią wezmę udział w konkursie:-)
    Serdecznie pozdrawiam
    Aneta
    aneta.majchrzak@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  125. Ale pięknie! Nieźle się musiałyście napracować :)

    OdpowiedzUsuń
  126. Piękne, estetyczne zdjęcia. Mogą służyć jako ilustarcja. Są estetyczne ciekawe. Ps zazdroszczę dużego biało czarnego wazonu . PIĘKNY jest :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...