piątek, 17 stycznia 2014

Odkrycie miesiąca...

...to nowa kolekcja Ikea Bråkig!

Spadła mi z nieba i jestem nią zachwycona :))))))))))))))) Nie tylko kolorystyką, ale i wzornictwem!
A do tego wszystkiego zawiera element, którego wciąż brakuje w naszym M, czyli...

Krzesła!!!
:D:D:D:D:D



Czyż nie są piękne? :D 
To coś na wzór słynnych #Pinstolar i jeszcze w moich kolorach, no bajka :))))) 
Tylko znowu będę miała problem, które wybrać...

Miętowe...


...czy żeby już nie przeginać z tym kolorem, to naturalne? :P


Mam chyba jeszcze trochę czasu żeby się zastanowić, bo kolekcja Bråkig ma się ukazać w lutym, ale czy w Polsce również, tego nie udało mi się już ustalić :P 
Pozostaje nam czekać cierpliwie i zachwycać się zdjęciami :)))


Pudełeczka, kubiki, aj, aj, aj, mówię wam dla Lu to raj :D:D:D


















Jeszcze więcej zdjęć tej kolekcji znajdziecie tu.

No chyba, że się wam nie podoba? Ale z tego co widziałam i czytałam pod ostatnim postem, to trochę zwolenników kolorów tu mamy ;)

Enjoy the weekend people! :D

Ja jutro się wizytuje, ale w niedziele na poważka chwytam za moją kamerke i strzelam focisze naszych salonów ;)))

Buziaczki

LU
Pin It

21 komentarzy:

  1. Podoba! Czad totalny... też będę na nią czekała w napięciu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi sie podoba i to bardzo! Kolorki cudne :) A kolekcja na pewno trafi do PL :) Zazwyczaj wszedzie jest taki sam asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę wszystko ;-). Natychmiast ;-). Buziaki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow cudnie cudnie cudnie!!! :))))))))) ale mi się podoba...:) chcę wszystko

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, fantastyczne te krzesła! Z resztą wszystko inne też, już nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak jej nie będzie w Polsce to się chyba poryczę....

    OdpowiedzUsuń
  7. czesc podoba mi sie bardzo czest tak sobie.. a najbardziej mi sie nie podoba to ze ma byc w lutym kiedy mnie nei bedzie w Polsce.. :( i nic nie kupię bo wszytsko wykupią :(((

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, nic tylko lecieć na zakupy;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lu przecież wiesz, że szukam krzeseł... I po co mi to pokazałaś? żebym dziś zasnąc nie mogła..? :))))
    Są MEGA, miętowe pasowałoby mi do zegara retro, ale czy wypada aż tak zaszaleć... ? ;p
    Zobaczymy co nam rzucą do Polski... ;) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniale :) piękne te krzesła, też bym miała kłopot z wyborem..i cała reszta cudna :)) oby w Polsce też dostępne były:)))

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Widziałam już chwilę temu i ciągle myślę, co jest NAJ... i nie wiem. Słowo daję, kupiłabym połowę tego. Miętowe krzesło, te pastelowe kubiki, pudełka, ceramika... Zobaczymy jakie ceny, mam nadzieję, że nie będą jakieś mega wysokie i cokolwiek mi się uda zdobyć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Aaaa! cuda, piękności, słodkości ;) Wszystko piękne, czekamy na więcej informacji :)
    http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie ostatnio się coś porobiło na punkcie różu, brudnego, pudrowego różu. Nigdy wcześniej bym się o to nie podejrzewała! Dlatego ja biorę to różowe krzesełko ;-) Zapraszam do mnie: http://103metry.blogspot.com/ Pozdrawiam. Dorota

    OdpowiedzUsuń
  14. Pudełka i krzesła są rewelacyjne, z przyjemnością widziałabym je u mnie w mieszkaniu :)

    Pozdrawiam
    http://magiczneslowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie,kolorowo! Filiżaneczki,talerzyki,podusie,pudełeczka...Aj,aj-nie tylko dla Lu to raj :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha, no pewnie że różowy i miętowy! Ja właśnie przemaluję na takie kolory moje krzesła po babci, niech no tylko znajdę w końcu farbę, która mi będzie odpowiadała i nie będzie kosztowała 60 zł za puszkę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzięki za cynk :) Do mnie pewnie trafi ceramika i materiały, gorzej, że kolorystyka, choć kjutna i urocza, za nic nie pasuje do mojego mieszkania w jego obecnej wersji. Czekam, aż pokażesz to u siebie !

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety mam złe wieści :( Ikea na swoim fb podała że na razie nie planują wprowadzać kolekcji do Polski :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieeee :((( Jak tak można :(((( Ominąć PL z takimi perełkami :(((( Jadę do najbliższego EU kraju i kupuje hurtem dla PL :D Co wy na to?

      Usuń
  19. Bardzo mi się podobają, bardzo :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...