niedziela, 24 listopada 2013

Czarno na białym

Weekendowe przeglądanie i wertowanie magazynów i czasopism wnętrzarskich z moją mamą zakończyło się sukcesem! Albo wręcz nową fascynacją.

Było już szaro, było biało to teraz czas na zestaw czarno-biały :)

Oczywiście zaczęło się od jednego zdjęcia w gazetce a skończyło na kilkugodzinnym przeglądaniu internetu w poszukiwaniu inspiracji black & white.

To co mnie urzekło najbardziej to to, że zestaw ten można jak sie okazało wykorzystać w każdej przestrzeni i wszędzie przy zrównoważonym doborze kolorów, faktur i dodatków wygląda wręcz nieziemsko.

Salon:




Sypialnia:






Kuchnia:






Łazienka:





Kącik do pracy:




Przedpokój i garderoba:





Black & White to też ciekawe rozwiązanie dla wytroju wnętrz restauracyjnych:



A jeżeli ktoś uważa, że sam zestaw czarno- biały jest dość monotonny i smutny to dodam, że każdy kolor który wprowadzicie do tego połączenia idealnie wkomponowuje się w przestrzeń. Na to też mam kilka fotograficznych dowodów :)




Z góry zaznaczam, że przedstawiłam tylko kilka zdjęć w każdej z przestrzeni (wybór okazał się niezwykle ciężki) natomiast setkę pozostałych zdjęć znajdziecie na naszym Pinterest na tablicy Black & White.
Pozdrawiam i miłego tygodnia!

An

Pin It

5 komentarzy:

  1. Doczekać się nie mogę jak przemaluję wreszcie ściany na biało. Mam takie poczucie, że wtedy to się otworzą przede mną możliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja uwielbiam oglądać takie wnętrza b&w,a najlepiej jak są wzbogacone dodatkami drewnianymi i kilkoma w kolorze beżu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromna dawka inspiracji:) Dzięki.
    Lubię biało-czarne poduszki w paski lub groszki i czarne krzesła w jadalni:) ale też ta podłoga kraciasta w połączeniu z szarym, jak dla mnie super :))
    Nieśmiało zapraszam do siebie na mój pierwszy konkurs z łosiem w tle:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam. pierwsza fota sypialni i pierwsza kuchni najlepszejsze!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej dziewuchy! Chciałabym przyznać wam wyróżnienie Libster Blog Award.Zapraszam,będzie mi bardzo miło:http://karmelowakraina.blogspot.com/2013/11/moje-nominacje-do-libster-blog-award.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...