środa, 21 stycznia 2015

29

Tyle kończę dzisiaj lat :D 

Dla jednych to dużo, dla innych mało. Ja się nad tym nie zastanawiam, bo cieszę się z tego co do tej pory przeżyłam i gdzie jestem teraz. Gdyby ktoś w wieku 18 lat powiedział mi, że będę miała takie fajne życie w wieku 29 lat, to pewnie bym nie uwierzyła. Teraz wierzę już we wszystko, a co najważniejsze w siebie, w swoje możliwości i marzenia. A możecie mieć pewność, że jest ich trochę do spełnienia. Te najważniejsze na tę chwilę to zdrowie i energia, niezbędna do działania. Reszty póki co zdradzać nie będę, ale jeśli się spełnią, to na bieżąco będę się z Wami nimi dzielić.


zdjęcie autorstwa www.flailingdoris.blogspot.com


Co bym chciała dostać na 29 urodziny? Lista nie jest długa, a znajomych i rodziny całkiem sporo, więc może się uda ;)


1 - Książki, książki i jeszcze raz książki. Na prawdę się wkręciłam i póki co jestem na dobrej drodze do przeczytania 52 w 2015 roku (mam za sobą już 3 :). Żeby to uczynić trzeba jednak mieć co czytać. Zatem moją biblioteczkę chciałabym uzupełnić o następujące pozycje, które i Wam serdecznie polecam! 

2 - Nową pościel. Najbardziej marzy mi się lniana, np. taka od Yelen Shop. Lubię też tę z napisem Vintage z H&M Home, ale też nie pogardzę. Lub w żółte i szare paseczki z Ikea. A tam teraz jeszcze do końca tygodnia -15% na wszystkie pościele :D 

3 - Zestaw dwóch miętowych garnków, co bym miała większą przyjemność z gotowania. Zapowiedziałam się bowiem, że raz w tygodniu będę przygotowywać obiad :P

4 - Odkurzacz ręczny. Aby dbanie o nienaganny wygląd białej podłogi szło mi znacznie szybciej i wygodniej.

5 - Trampki na obcasie. Nie wiem czy Wam mówiłam, ale poza tym co pisałam w nowy rok, rzuciłam sobie w tym roku jeszcze kilka innych wyzwań. A mianowicie raz w tygodniu chodzić w sukience (dzięki An za fajny pomysł), raz w tygodniu ubierać się elegancko i raz w tygodniu zakładać obcasy. Kompromisem między ulubionymi trampkami, a rzadko noszonymi obcasami byłyby NIKE DUNK SKY HI, najbardziej podobają mi się te w kolorze różowym. Właśnie, może podpowiecie gdzie takie mogę kupić?

6 - Zegarek. Odkąd straciłam stary zegarek po Cioci, marzy mi się taki sam. Pozłacany z okrągła tarczą, na delikatnym łańcuszku. Znalazłam prawie identyczny na Lorus.pl :)

7 - Torba na aparat. Mój sprzęt już trochę latek ma, a ja też do delikatnych nie należę jeśli chodzi o elektronikę. A to mi upadnie, a to o coś uderzę. Pomyślałam więc o torbie, która zadowoli nas oboje :) Ta khaki z ćwiekami od PSTRK wydaje się być idealna.

8 - Bluza. Mam na ich punkcie hopla, a że sukienek kupiłam ostatnio od groma, to teraz czas na bluzę. Najlepiej tę w paseczki z H&M <3

Chcecie mi zrobić prezent? Napiszcie ile macie lat i co Wy byście chcieli dostać na swoje urodziny? Bardzo jestem ciekawa jaka jest średnia wieku i marzenia moich czytelników ;)

Ruszam do pracy, a wieczorem jak na prawdziwych fanów słoików, ruszamy z Szarlatanem świętować nasze urodziny (mój ziomek kończy 29 lat za 5 dni) do restauracji Słoik :D Ah nie mogę się już doczekać :D

Dobrego!

LU

Pin It

83 komentarze:

  1. Oceanów Radości i Miłości!!!
    oj mało masz, mało :D ja już wiekowa jestem hihihihi - 36 lat. co bym chciała dostać na urodziny? nie mam rzeczowych pragnień, naprawdę. jakoś nigdy mi nic ciekawego do głowy nie przychodzi, cieszę się i tak zawsze z czegokolwiek dostanę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujeeeeeeeeeee!!! :D
      No proszę, nie spodziewałam się, zdecydowanie nie wyglądasz na tyle :)
      Też się cieszę ze wszystkiego co dostaje, ale jeśli mogę podpowiedzieć co jest mi potrzebne to czemu nie ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin! Piękny wiek! Z rozżaleniem bo mam +10!!! Niby aż +10 ale mentalnie chyba przedział 25-40 to sobie wzajemnie dorównuje. Takie mam odczucia. Pewnie, że im więcej latek tym większy bagaż, ale poziom do rozmów podobny.
    Życzę, żeby prezentów wymarzonych przybyło! 100 LAT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :))) Skoro się czytamy, to znaczy, że tak. Zresztą mam mnóstwo znajomych i siostry +10 i świetnie się dogadujemy. Więc jest tak jak mówisz ;)
      Dziękuje, część już się spełniła :D

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Oby za kolejne 10 lat byłaś tak samo zadowolona ze swojego życia, jak teraz :) Za kilka tygodni kończę 30 lat, a na dzień moich urodzin mam wyznaczony termin porodu - będzie wesoło :D Lista życzeń urodzinowych jest już gotowa i wkrótce ukaże się na blogu, zapraszam więc, jeśli jesteś ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, taki mam też zamiar :D
      O jacie, ale fajnie, to dopiero prezent! Strasznie ciekawa jestem czy się uda w ten sam dzień!
      Z przyjemnością zajrzę, dzięki :)

      Usuń
  4. Mi 3 lat brakuje ;)
    Nawet nie zastanawiałam się co bym chciała dostać na urodziny ;) chyba najchętniej to jeszcze lepszy obiektyw do mojego pentaxa... i oczywiście dużo dużo książek bo one zawsze cieszą :)
    Twoje życzenia bardzo fajne, szczególnie książki i garnuszki!

    Sto lattttt!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie? ;)
      Ooo o obiektywie i aparacie też marzę, ale to może następnym razem, w sumie z całym aparatem by się przydało :P
      Dziękuje :)))

      Usuń
  5. Wspaniale! Życzę Ci szczęścia, miłości, uśmiechu!
    Mam 33. Chciałabym choć kilkudniowej wycieczki z dzieciakami nad ciepłe morze, (do tej pory zawsze trafiamy na zzzzzimny Bałtyk) i wygodnych butów na obcasie w rozmiarze 34.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)))) To wcale nie wiele więcej ;) Oh widzisz, a ja w tym roku właśnie nad Bałtyk bym chciała! W takim razie zamieniamy się, ty w tym roku do ciepłych krajów, a ja nad nasze polskie ;) Trzymam kciuki!

      Usuń
  6. Najlepszego Lu!!! i udanego wieczoru ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego NAAAAAAAJlepszego! Na razie zycze Ci zebys miala piekny i cudowny dzien i wieczor (ale jak o to ma zadbac Szarlatan to jest pewna, ze tak bedzie) a z reszta przyjde pozniej! :D Co do sukienek to tak trzymac! A przy okazji bys sie podzielila gdzie znalalazlas te "od groma" sukienek bo ja jakos nic fajnego nie moge znalezc! :( Co do swoich zyczen to jeszcze obiecuje pomyslec bo na razie musze sie skoncentrowac na pracy, a jak zaczne myslec o tym to podejrzewam ze odplyne na pare godzin :) Buziak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)))
      Ha, na wyprzedażach upolowałam w Benetonie, H&M i Strativarius :D
      Wierzę ;)
      Buziak

      Usuń
  8. 100 lat! Ja też kończę w tym roku 29 lat! :) Mnie się marzy sokowirówka (obiecałam sobie, ze zacznę się lepiej odżywiać ;) ). Do tego jeszcze kilka książek o designie i pierścionek i bedzie super. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie jesteśmy równolatki :) Fajowo!
      O sokowirówka dobra sprawa! Gdybyśmy tylko nieco więcej miejsca mieli :P
      W takim razie życzę tego pierścienia mocy!!! Widzę, że najlepsze jeszcze przed Tobą ;)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  10. 💐💐💐Wielu ciekawych podrozy i samych usmiechnietych ludzi na drodze 🗽🌉🏯a jestesmy prawie rowiesniczkami tylko ja mam +3 latka wiecej;) ale im mam ich wiecej tym mlodziej sie czuje😄😄😄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, podróże to podstawa w życiu, powinno się ich zyczyć jak najwięcej! Dziękuje! Mam nadzieję, że i ja będę miała takie wrażenie, ale póki co tak jest :D

      Usuń
  11. Kochana wszystkiego dobrego! Energii, miłości, odwagi w spełnianiu marzeń. A przede wszystkim zdrowia i życzliwych ludzi wokół. Najlepsze jeszcze przed Tobą :)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego czego tylko sobie zamarzysz! :) ja kończę 26 w lipcu, ale listę prezentów bez problemu wyciągnęłabym nawet teraz z rękawa:P 100lat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!!! Oh to cudowny wiek, właśnie wtedy moje życie zaczęło nabierać takich obrotów spraw jakie sobie wymarzyłam, życzę i Tobie aby tak się stało :)))

      Usuń
  13. Piękny wiek Lu, choć podobno życie zaczyna się po trzydziestce, hehe :P Ja mam prawie 32 więc coś o tym wiem :) Prezenty, ja to ciągle mam jakieś marzenia, teraz rozmyślam o nowym obiektywie do aparatu, ale to raczej drogi prezent, więc będę musiała sobie sama na niego uzbierać.

    Najserdeczniejsze życzenia Kochana! Nie Twoje marzenia spełniają się, a nowe rodzą w Twojej głowie. Życzę Ci by Twoje życie cały czas było zaskakujące, szczęśliwe i kolorowe. Udanego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo się dowiem, ale i tak naprawdę dość niedawno wiele rzeczy zrozumiałam i czuje się o wiele dojrzalsza niż jeszcze kilka lat wcześniej, to co dopiero będzie po trzydziestce ;)
      Nie gadaj ktoś Ci się dorzuci. A jaki jesli można spytać, bo też mi się coś lepszego marzy, a apaat mamy chyba ten sam?
      Dziękuje, dziękuje i jestem rada, że tak często tu do mnie wpadasz :*

      Usuń
    2. Obiektyw uniwersalny, wakacyjny, z dość dużym zoomem, ale też do szybkich portretów. Jeszcze nie znalazłam odpowiedniego modelu, ale dam znać jak już coś wybiorę.

      Usuń
    3. A wpadam, bo lubię :) Buziaki!

      Usuń
  14. Ogromu młodości po wsze czasy! Miłości, energii, zdrowia i radości! Ja mam troszkę więcej, ale ...no cóż...i tak czuję się coraz młodsza:) a jak!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje <3 Też bym tak chciała w Twoim wieku, fajnie, że wpadasz do młodszej koleżanki ;)

      Usuń
  15. Wszystkiego co najlepsze :) Fajna lista prezentów i postanowienie książkowe i szpilkowe :) Ja też wolę płaskie buty, choć w bluzach raczej nie chodzę, ale poluję na jakąś fajną :) Mam hmmm aż się muszę zastanowić.. za pół roku skończę 27 :) Nie mam na razie listy prezentów. Oczywiście książki zawsze mile widziane. Na święta i po, lista moich zachcianek się spełniła, więc nie wiem czego mogę jeszcze chcieć (na pewno wkrótce coś się znajdzie) Nawet już mi przychodzi na myśl, że też potrzebuję torby do aparatu, no i podobają mi się pewne pierścionki z Apartu :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :))) Ooo ja też wiele nie potrzebuje, a raczej lubię dostawać to co potrzebuje, bo nie mam miejsca na nietrafione prezenty ;)
      W takim razie spełnienia marzeń, również tych Apartowych!
      Pozdrowionka!

      Usuń
  16. Lu najlepszego i zebys mogła to samo powiedziec za 10 lat! :D lista prezentów bardzo zacna i pasujaca do ciebie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo bym sobie tego życzyła :)))) Dziękuje!!! <3

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego i calej gory wymarzonych prezentow!!!!ja swoje 29 wiosen bede obchodzic w maju:)
    sciskam Cie serdecznie i cudownego wieczoru:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Natalio :))) Fajnie, wiedzieć żeśmy równolatki ;)

      Usuń
  18. Wszystkiego najlepszego! Oby wszystkie upragnione prezenty trafiły w Twoje ręce :) i dużo, dużo więcej! Ja w tym roku też 29, w maju. Co bym chciała dostać? Książki, to zawsze :) nowy laptop, bo mój stary już dogorywa, a bez komputera jak bez ręki. toaletkę do sypialni taką z owalnym lustrem i nóżkami a'la ludwik (ale to jeszcze sobie poczekam, może na 30 :D )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo kolejna piękna z rocznika 86' :D
      Dziękuje i w takim razie trzymam kciuki i za Twoje marzenia, bo nim się obejrzymy, a maj będzie :)

      Usuń
  19. Wszystkiego najlepszego :)! Oby choć połowa wymarzonych prezentów trafiła do Ciebie :) Łączy nas jedno...Ty masz roczek do "30-tki", ja w tym roku mam roczek za "30-tką" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje i donoszę, że już trafiła :D
      Nie martwisz się tym, mam nadzieję? Podobno po 30tce to dopiero zaczyna się super życie? ;)
      Pozdrowionka!

      Usuń
  20. Piękny wiek, ja już nie pamiętam kiedy to było:)Wiele radości każdego dnia i samych pięknych chwil w życiu Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej się cieszę, że tu zaglądasz :) Dziękuje z całego serca <3

      Usuń
  21. Wszystkiego co najlepsze! Spełnienia marzeń, zdrowia i powodów do uśmiechu każdego dnia! Ja w tym roku skończę 28 lat, ale dopiero za 11 miesięcy :) A marzę o kolejnym gadżecie kuchennym (emaliowane garnki pasują), książce kucharskiej (kolejnej) i jakimś miłym, niezbyt grubym swetrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)))) Uhu to jak ty 28 będziez kończyć, to ja już do 30stki będę się zbliżać hehe :D
      W takim razie mocno podobne do moich, bo ja swetrem też bym nie pogardziła, chociaż w tym roku zima raczej nie sprzyja noszeniu swetrom, za ciepło :P

      Usuń
  22. Ha ha... No ja mam 18 (reszta w dowodzie ;) ale Tobie Kochana Lusi życzę samych najcudowniejszych chwil w życiu. Spełnienia pragnień i marzeń, i wielu, wielu lat szczęścia. no i oczywiście mnóstwa prezentów.

    Ściskam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ty nie musisz mówić, wszystko wiem ;) Dziękuje, część już się spełniła :)))

      Usuń
  23. Wszystkiego najlepszego! A ręczny odkurzacz mi również by się przydał, do samochodu + do sierści psa w domu :) Pozdrawiam, Agata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Ja właśnie staram się zakupić, bo serio już mam dość zmiotki :P Kto by pomyślała, że to taki luksus.

      Usuń
  24. ja mam 30 jeszcze do czerwca :) a chciałabym strasznie taki klasyczny beżowy trencz dwurzedowy do połowy uda jak był w zimowej kolekcji Zary i oczywiście nim się zdecydowałam to został wyprzedany ... także może ktoś mi chce podarować w alternatywie taki od Burberry ? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh to nie wiele więcej :) Wiem o co chodzi, mam tak samo :P Ale na szcęście dość szybko zapominam bo później się okazuje, że w sumie to dobrze, bo coś innego znalazłam :) Ale jak coś bardzo, bardzo mi się podoba to zawsze biorę, przecież zawsze można zwrócić :) Może poszukaj w necie? Pozdrowionka!

      Usuń
  25. Ode mnie prezentu niestety nie dostaniesz, ale i tak życzę Ci wszystkiego dobrego, zdrowia i spełnienia wszystkich Twoich marzeń :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dziękuje, przecie jasna sprawa, ale może coś Ci się spodoba i sobie też zażyczysz na swoje urodziny ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  26. ooo to i ja składam życzenia urodzinowe, wszystkiego najlepszego, kolorowego życia i masę nowych przeżyć ;-)
    Wierna podglądaczka Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Madziu :))) Strasznie miło mi to słyszeć!

      Usuń
  27. Ale miło! Dzięki :-)
    A dla Ciebie moc najserdeczniejszych życzeń. Miłości, radości i zawsze dużo uśmiechu.
    Piękna data. Cudowna! Trzydziestka jest fajowa :-) Ja w tym roku mam 40. Strach się bać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co, cała przyjemność po mojej stronie :)))
      Dziękuje, taką mam też nadzieję i tak sobie wyobrażam ten ostatni rok z 2 na przedzie ;) Strach ma wielkie oczy ;)

      Usuń
  28. Mówiłam Ci kiedyś, że jesteś ode mnie młodsza rok, miesiąc i dzień :). Mi się marzy nowa (i skandalicznie droga) torba do wózka, choć taką na aparat też bym chciała ;). Jeszcze raz - wszystkiego najnajnaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, a według mnie jesteś ode mnie zaledwie o miesiąc starsza ;D
      A nie szkoda Ci? Ile jeszcze z tym wózkiem pochodzisz, Łucjusz zaraz zacznie biegać i po wózku będzie, a od aparatu to już nigdy się nie uwolnisz, więc torba niezbędna ;) Buziaki!

      Usuń
  29. Wszystkiego, co najpiękniejsze! Ja w tym roku skończę 33 i marzę o własnym mieszkaniu, nawet niewielkim. Bo pozostałe drobniejsze rzeczy zawsze sobie jakoś wykombinuję prędzej czy później, albo pogodzę się z ich brakiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :))) O jeja to życzę bardzo bardzo gorąco, bo to wspaniała sprawa, zwłaszcza dla wielbicieli urządzania!!!

      Usuń
  30. Jestem w szoku myślałam, że masz góra 25 lat ;) najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że tak się czuje :D Ale dziękuje :))) Miło!

      Usuń
  31. Życzę mnóstwa radości i sił na realizację nowych projektów ;) Ja już prawie, no prawie pół wieku na tym świecie ;) Syn niedługo skończy 18 lat, ale odmładzają mnie trzy córki - tę najmłodszą przestałam karmić dopiero rok temu ;) Pozdrawiam, życząc spełnienia marzeń, bo cudne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje dzielna kobieto :)))) Syn i trzy córki!? WoW! Podziwiam i życzę dużo zdrówka i pociechy :)))

      Usuń
  32. Oby się spełniły te wszystkie marzenia ;) Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, część się już spełnia, na kolejne trzea zapracować ;)

      Usuń
  33. Wszystkiego dobrego ! Realizacji wszystkich marzeń ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego dobrego! Oby Twoje marzenia się spełniły! Jesteśmy prawie rówieśniczkami (niestety, ja niedługo skończę o jeden roczek więcej ;p ). Marzę o jakiejś ładnej zastawie na urodziny, albo o cotton ball Lights No i nowy telefon by się przydał... Oj... Długa ta lista! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, oby :) Jakie niestety, ja to się doczekać nie mogę, po 30stce to dopiero podobno jest super :D

      Popieram takie ładne marzenia, trzymam kciuki żeby się również spełniły ;)))

      Usuń
  35. Wszystkiego naj, naj, naj Lu! Ja w listopadzie będę obchodzić 30- stkę, to dopiero dam czadu heheh:-))))
    uściski i dużo zdrowia!
    A od nas wszystkich to mogłaś sobie zażyczyć całodniowego klikania w googlowe reklamy hehehehe :D (joke).
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :))) Trochę mam tu swoich rówieśników, fajowo :) Kurka no widzisz, że ja też o tym nie pomyślałam :D Na trzydziechę sobie zażyczę! A co :D
      Pozdrowionka!

      Usuń
  36. Morza stokrotek... 3maj się. 6

    OdpowiedzUsuń
  37. Niech Ci się spełniają wszystkie marzenia, nawet te niewypowiedziane i te które dzisiaj wydają się nie do spełnienia ☺
    21 stycznia to magiczna data 😉 też tego dnia miałam urodziny i nawet imieniny, całe szczęście na obchodzenie dnia babci jeszcze poczekam chociaż krócej niż Ty 😉- Aga

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkiego najlepszego! Przede wszystkim niekończącego się zapału do działania i mnóstwo zdrowia. Reszta przyjdzie sama. Dla mnie ten wiek też był dobry, chociaż osobiście wolę siebie jako 31 latkę :) W końcu nie mam pryszczy :D
    Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, bo to najważniejsze :))) Hehe, no ja im starsza też siebie bardziej wole ;) Ściskam i ja!

      Usuń
  39. łeee, przegapiłam, ale lepiej późno niż wcale, więc wszystkiego najlepszego! Spełniania się w tym czym kochasz, sukcesów i jeszcze więcej radości...o ile się da :)Pozdrawiam
    Ps, mi w tym roku 30 stuknie:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak, dziękuje :))) Ooo to gonie Cię :D

      Usuń
  40. ja w tym roku 31, a chcialabym pognać gdzieś w nieznane samochodem na cały około-urodzinowy weekend :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razię życzę :))) Wspaniały pomysł!

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...