czwartek, 9 kwietnia 2015

Bloggers Baby Shower

Ten post powinien pojawić się tutaj już dawno, ale najpierw mały człowiek, którego przyjście na świat miałyśmy z dziewczynami z BGP świętować, postanowił pojawić się wcześniej. A potem jak już się zebrałyśmy i zorganizowałyśmy całe wydarzenie, to zaraz po wyjechałam na narty i snowboard, na których nieco się połamałam :P W ramach zadość uczynienia mam dla Was niespodziankę, ale zostawiam to na koniec.

Z małym opóźnieniem, ale z ogromną dumą przedstawiam na blogu jeden z najładniejszych pokoików dziecięcych w polskiej blogosferze. Cieszę się, że mogłam maczać w tym palce i uczestniczyć w samej imprezie. Poznać osobiście małego T. i pogratulować rodzicom :)))

Jak zawsze przy takich spotkaniach rozmowy i pogaduchy nie miały końca. W sumie to na co dzień się czytamy i oglądamy z Agą, Olą i Martą, ale żeby już zagłębić się w jakiś temat nie ma czasu. Lubię te nasze blogowe zjazdy, bo można omówić różne sprawy (osobiste i blogowe) czy nauczyć się czegoś nowego od siebie :)

Ta impreza miała coś jeszcze innego na celu, a mianowicie zgromadzenie w jednym miejscu bardzo dobrych marek dziecięcych! Myślę, że się udało :)















Skrzynia Woodenstory kryje prezenty, które razem z MuppetShop przygotowałyśmy z dziewczynami dla Agi i jej synka! Oboje potwierdzają, że marka Lodger nie ma sobie równych jeśli chodzi o rożki, otulacze, śpiworki itp.!

















Poniżej lista marek i sklepów, które i ja, mimo braku dzieci, gorąco Wam polecam - Beaba PolskJanod PolskaMamas&Papas PolskaSkip Hop PolskaNorthomePink no moreMiniBeMuppetshopWoodenstoryStokke PolskaKapibaraMiss PomponWiewiórka i SpółkaKids TownKapibaraLullalove, DPAMGu Tworzy i decorOlka! Dlaczego? Bo widziałam i obmacałam je, o zaletach wysłuchałam (Wy możecie przeczytać opinie Matki tutaj), więc nie omieszkam je nabyć, kiedy przyjdzie na to czas i pora ;)


Jedną z marek, którą mam przyjemność obcować na co dzień jest DPAM :) Kolorowe francuskie ubranka, tworzone z myślą o dziecięcej wygodzie i odzwierciedlające ich pełną humoru i zabawy naturę! Rodzice natomiast doceniają wysoką jakość i szeroki wybór produktów, co wiem z pierwszej ręki, bo mam przyjemność obsługiwać ich w sklepie :)))

Niespodzianka, o której wspominałam na początku jest KOD RABATOWY -15% 
do sklepu internetowego 
ważny do 30 kwietnia 2015 r.
Przy zamówieniu wpiszcie: BBS2015

ENJOY! ;)

PS Siostra dała się namówić, więc po weekendzie pojawi się następny odcinek Polskich Wnętrz (część 1, 2 i 3) :D Trochę nagięty, bo na Irlandzkiej prowincji, ale spodoba Wam się ;)
Pin It

18 komentarzy:

  1. Już chyba wszystkie relacje czytałam i dobrze jest sobie odświeżyć coś takiego w głowie :)
    Co do końcówki postu to czekam niecierpliwie na ciąg dalszy serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie, a odswiezac mozna sobie na okraglo, bo taki ladny ten pokoik :)))

      Usuń
  2. Pokoik rzeczywiście jest piękny. :)) I tyle cudownych dodatków, nie mogę się napatrzyć.
    Pozdrawiam, Iza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, dlatego ciesze sie, ze mam go na blogu :D Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Pokoik cudny dla chłopca ..dodatki sa śliczne !!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy twierdzili, że depresyjny z czym zdecydowanie się nie zgadzam! Dla dziewczynki też byłby super! :) Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Jej, cudowny pokoik! Pieknie urzadzony, z wyczuciem smaku, i taki nieprzeslodzony! No i jak to sie polamalas? Mam nadzieje, ze to nic powaznego! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) A troche wiezadla sobie naciagnelam i tylek mialam potrojny, ale do wesela sie zagoilo i ruszam dzisiaj na balet :D Dzięki!

      Usuń
  5. Jak się we wnętrzu mówi po polsku to polskie wnętrze choćby na krańcu świata. A Irlandia to takie nasze województwo można powiedzieć :) :) ;) A pokoik Gwiezdnego Chłopczyka to faktycznie perełka :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe pięknie powiedziane :))) Pozdrawiam Anno!

      Usuń
  6. Najbardziej do gustu przypadl mi samolocik, jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest przesłodki!!! <3 To Gu (www.gu-tworzy.blogspot.com) go zrobiła i gwiazdki też! Jest mistrzem dziergactwa ;)

      Usuń
  7. Wszystko, absolutnie wszystko tu jest przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No bardzo piękna kolorystyka ! Cudna szarość, kapitalna żółć i ten turkus ! mnie się bardzo podoba
    pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  9. Już podziwiałam tu i ówdzie ten pokoik...cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszło bardzo ciekawie wygląda kolor szary:) Ja właśnie skończyłam metamorfozę pokoju nastolatki oj też miałam wyzwanie:)
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie! Szarości i biele pięknie eskponują wszystko:D polecenia też bardzo dobrze wybrane, sama ostatnio uwielbiam rzeczy z Lullalove:) U nas w pokoiku królują plakaty, a w łóżeczku MR B grzeje na jesień:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...