wtorek, 14 lipca 2015

Enjoy Your Home na Nowo!

No to jestem! Wypoczęłam, wyspałam się (głównie w dzień, bo w nocy już o 4.30 budził nas kogut) wyleniłam, objadłam zdrowego i świeżego jadła, które w większości sama przyrządzałam (nareszcie miałam czas postać przy garach bez pośpiechu i z przyjemnością :), nasłuchałam aż do znudzenia Disco Polo, złapałam trochę słońca i przyswoiłam witaminy D, więc jestem happy i pomału się rozkręcam :)))

Dzisiejszy post powstał trochę z wyrzutów sumienia, które mnie dopadły po powrocie, że tak pobieżnie to nowe Enjoy Your Home potraktowałam, a przecież to duża i dobra zmiana, którą powinnam się głośno chwalić :) Więc jeszcze raz, EYH na nowo. Ta zmiana powinna zajść już dawno, ale widocznie potrzebowałam do niej dojrzeć, zastanowić się w którą stronę idę ja, a tym samym mój wirtualny dom, czyli blog. Co to miejsce znaczy dla mnie, a co może znaczyć dla Was. Po co możecie tu zaglądać i czego szukać! 




Chciałabym aby Enjoy Your Home było miejsce gdzie znajdziecie:
- wyszperane w sieci zdjęcia wnętrz w stylu vintage, retro, boho, scnadi i rustic, bo w tej chwili ich estetyka, kolorystyka i wzory należą do moich ulubionych :) 








- posty z serii - "Jak/Czy/Gdzie/Co/Za ile/Po Co/itp...w kawalerce?", czyli wnętrza naszego małego domu, w którym ku mojemu zdziwieniu ciągle coś się zmienia. To chyba jakaś jeszcze niezdiagnozowana i nienazwana choroba! Inaczej nie potrafię nazwać tej potrzeby nieustannego ingerowania w wygląd czterech kątów :P




- pokoiki dziecięce - no jarają mnie strasznie, mimo że nie mam jeszcze dzieci, a Was? :D



- relacje z targów i wystaw z polskim designem. Ponieważ na razie nic się nie szykuje, a lato jeszcze długie, polecam zapoznać się z moimi „must have” od polskich projektantów na tę porę roku w nowym numerze Green Canoe, na stronach 144-152 ;)


- polskie wnętrza - na razie nie mogę znaleźć godnego następcy po vol.5! :P Magda z Dawidem roznieśli system swoim domkiem :D 



- małe mieszkania - też już dawno nie trafiłam na jakieś fajne nie wielkie wnętrze, ale wierzę, że w końcu się będę mogła Was czymś zaskoczyć :)



- podróże - małe i duże, chociaż z tej co dopiero wróciłam zdjęcia tylko na Instagramie, bo z założenia była odpoczynkiem od wszystkiego, również od aparatu :P

 

 

- spotkania, imprezy i inne projekty blogerów. Właśnie jestem w trakcie przygotowania jednego z nich, który finalnie i dla Was będzie ogromną korzyścią, dlatego trzymajcie mocno kciuki :)


- konkursy - o jednym już nieco wspomniałam, ale szykuję jeszcze dwa, niezłe combo zresztą, więc myślę, że będziecie uradowani! ;D

- inne - to miejsce zostawiam na tematy, które czasem wpadają mi do głowy spontanicznie ;)

No, uf, mam nadzieję, że starczy mi sił i czasu na to wszystko do następnego urlopu, bo jeśli jeszcze nie wiecie, to prowadzę blog hobbystycznie, w wolnej chwili od pracy i innych uciech życia :D A że jest lato, wakacyjny klimat czuć wszędzie i dużo słońca to korzystam jeszcze bardziej z rozrywek w plenerze ;)  

Jak Wam się podoba nowe Enjoy Your Home? Czy najbliższe publikacje są dla Was interesujące czy może dodalibyście coś jeszcze? :) Wy się zastanówcie, a ja lecę spalić trochę kalorii po tym rozpasanym wyjeździe ;P

MIŁEGO WIECZORU!

LU

Pin It

33 komentarze:

  1. Cudowne jest to miejsce! A estetyką vintage, boho itd. trafiasz w moje serducho :))) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo z Twojego entuzjazmu, dzięki :)))

      Usuń
  2. Na wszystkie rodzaje postów czekam z niecierpliwoscią! A zmiany fajnie,myślę, że po naładowaniu akumulatorów widzisz to wyraźnie ;-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja u Ciebie :) :* Oj o wiele wyraźniej, ciekawa jestem jak się Wam spodoba :D

      Usuń
  3. Ja czekam na każdy rodzaj, bo wszystkie są u Ciebie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, ale to bardzo mi miło Olu :)))

      Usuń
  4. Ja za każdym razem zaglądam do Ciebie z przyjemnością, bo zawsze jest świeżo i oryginalnie, a to coraz trudniej osiągnąć, gdy z każdej strony bombardują nas nowe treści. Logo tez jest bardzo ożywcze. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mnie teraz miło zagięłaś, dziękuje Kochana <3

      Usuń
  5. Scandi rustic pasuje mi do Was idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego lubię je pokazywać :)

      Usuń
  6. Och, uwielbiam te pierwsze zdjęcia! Gdzieś na blogu nawet miałam kadry z tego domu... Cudne, piękne, inspirujące... Po prostu wspaniałe... <3!

    Heh, a na punkcie pokoików dziecięcych też mam fioła ;) Jedno dziecko już mam, drugie w drodze, więc u mnie to ciągle temat-rzeka i na czasie ;) Kilka dni temu przerobiłam synkowi komódkę, a w głowie jeszcze kolejne pomysły... Ach! :D

    Takie wesołe to nowe logo :) Takie... wiosenne? ;)
    Wszystkiego dobrego, Kochana, na "nowej drodze życia"! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem GRATULACJE i mam nadzieję, że zainspirują Cie te które będę pokazywać :D
      Dziękuje <3

      Usuń
  7. Już nie mogę doczekać się pierwszego posta w nowym Enjoy Your Home :) Tematy takie bardzo "moje" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest, jak się podoba? ;)))

      Usuń
  8. Super, ze wrocilas wypoczeta :) Pierwszy raz widze nowa odsłone i tak szczerze to mam troche mieszane uczucia. W pierwszym momencie myslalam ze trafilam na jakiegoś bloga o zdrowym odżywianiu. Nie wiem czemu, ale ani logo ani kolory nie kojarzą się z wnętrzami. Ja bym zrobila coś bardziej prostego. Zdecyowanie nie używała połączenia zielonego z zółtym. No ale to tylko moje skromne zdanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znaczy, że jest oryginalne :D

      Usuń
  9. Pokoiki dziecięce to nie moja bajka, ale wszędzie można znalezc inspiracje. Bardzo ładne logo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze tak sobie wszystko poukladac. Podoba mi się, że w tej wnętrzarskiej blogosferze każdy ma swoj niepowtarzalny styl i profil. Ktoś pisze o designie, inny pokazuje glownie wlasne wnetrza, a jeszcze inny dzieli sie wygrzebanymi z sieci inspiracjami.

    I dobrze, kiedy czytelnicy wiedza, czego sie spodziewać. Tez musze zaprowadzic trochę porządku, zainspirowalas mnie! :)

    A u Ciebie czekam z radością na wszystkie wpisy, nawet na kawalerki i małe mieszkanka, a co mi tam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi to słyszeć :) Ja też czasem pokazuje, ale mam wrażenie że jak nic nie zmieniam to nic ciekawego ciągle pokazywać to samo wnętrze :P Wkrótce jednak pokaże co nieco, bo pare rzeczy się jednak zmieniło :)

      Dzięki <3

      Usuń
  11. U mnie na czasie pokój dzieci... Mąż zrobił meble..teraz to wszystko poustawiać:))..Pozdrawiam! Fajne logo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuuu to ciekawa jestem :) Własne projekty są najfajniejsze :) Dziękuje!

      Usuń
  12. Piękne miejsca pokazałaś nie jedno mnie zachwyciło i świetne spotkanie było:):)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznałyśmy się? :P Wybacz bo chyba coś nie kumam? :)

      Usuń
  13. Twoja tematyka to i moja ulubiona tematyka, więc na pewno nadal będę do Ciebie zaglądać! :-)
    A jak tam tematyka poszukiwania nowego lokum? Może jeszcze dodasz taki cykl? Np. mapka W-wy, ulubione dzielnice, jakie mieszkania oglądacie, albo może działki czy domki... taka moja propozycja :-)))
    Buziole, Paula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to niezmiernie :)))
      Hehe w miarę, w miarę, w sumie dobry pomysł, pomyślę jak to ugryźć i może coś skrobne, bo dylematów jest dużo ;)
      Buziole! Lu

      Usuń
  14. cieszą mnie takie posty pełne optymizmu i nowych celów! wypoczynek i witamina D na pewno sprzyjają takim planom!
    czekam więc na kolejne wpisy. ale rzeczywiście znależć godnego następcę kolorowego domku będzie trudno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie zawsze Twoja wizyta :)))

      Usuń
  15. fajna zmiana, przytulnie i optymistycznie! czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I o to chodziło, dziękuje!!! <3

      Usuń
  16. Oj fajosko, fajosko Lu.... wiesz, że uwielbiam te klimaty. Kolor wzór i coś takiego zupełnie indywidualnego.... U Ciebie zawsze znajdę coś co lubię :)
    Nowe kolory bloga super!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Renia jak zawsze mogę na Ciebie liczyć :)))

      Usuń
  17. Zawsze mi się gębula uśmiecha jak zaglądam do Ciebie 😊 zapowiada się, że będzie jeszcze lepiej! Super 😊 pozdrawiam, Gosia

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...