czwartek, 26 maja 2016

Kochana Mamo...

Mimo, że jesteśmy skrajnie różne...Ja uporządkowana, Ty roztrzepana. Ja lubię słone, a Ty słodkie. Ty kierujesz się głównie sercem, ja rozumem...Kocham Cię właśnie za to czego mi brakuje! Za czułość i wrażliwość, za troskę i cierpliwość. Za czarodziejski ogród i kwiaty w domu, za kuchnie tętniącą życiem, a w niej ciepłą herbatę i zawsze smaczny posiłek. Za dbanie o ludzi, a nie o rzeczy. Za siłę i odwagę by zacząć wszystko od nowa i dalej cieszyć się życiem. Dopiero teraz kiedy sama jestem Mamą rozumiem ile poświęciłaś i nadal poświęcasz by żyło się nam lepiej. Mamo jesteś moim bohaterem i najlepszym żeńskim przyjacielem <3 





Mama to przyjaciel z którego nigdy się nie wyrasta i do którego trzeba dojrzeć :)



Kochana Mamo w dniu Twojego święta przesyłam Ci do Anglii Twoje ulubione słodkie pałki oraz rozpuszczalną kawę <3 Zrób mi proszę prezent na Dzień Dziecka i raz na zawsze zapamiętaj, że NIE ZNOSZĘ ICH!!! :D 

ŚCISKAM

LU
PS Dzięki za wymyślenie tego miłego skrótu mojego imienia :)

Pin It

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...