wtorek, 17 września 2013

Enjou your home... enjoy your life...

Drodzy,

Jak zauważyliście dużo dużo zmian na naszym blogu. Postanowiłyśmy wziąć się w garść i wprowadzić kilka nowych rzeczy aby urozmaicić nasza pracę i Wasz czas, który poświęcacie nam za każdym razem gdy tu zaglądacie.

Dodatkowo już w październiku weźmiemy udział w ważnym dla blogerów wydarzeniu  (o czym napiszemy później) które zmobilizowało nas żeby dorównać najlepszym :)

Skąd "Enjoy your life"? Wyszłyśmy od domu, bo architektura, wnętrza, dekoracje, dodatki to nasza pasja, zwłaszcza, że znalazłyśmy się dokładnie w takim samym momencie naszego życia jak pierwsze własne mieszkanie i CO BY TU ZROBIĆ.... :) Doszłyśmy jednak że nie tylko HOME to coś co wywołuje uśmiech na naszych twarzach i napędza nas do działania.  ENJOY YOUR LIFE to także Enjoy Your Travelling, Sport, Garden a dla Lu nawet Cooking... może i ja niedługo zacznę popisywać się w kuchni :P

A teraz uchylam rąbka tajemnicy oraz dotrzymuję obietnicy... MOJE M :D oczywiście fragmentarycznie ponieważ jest jeszcze duuuużo rzeczy do zrobienia i zmienienia...









Zachęcamy Was do dzielenia się z nami opiniami, inspiracjami i pomysłami. Może jest coś jeszcze co chcielibyście odnaleźć na naszym blogu? W końcu zmieniamy się dla Was.

Pozdrawiam
AN
Pin It

14 komentarzy:

  1. Kochane, czcionka jednak trochę męcząca w czytaniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! bardzo dziękuję za wskazówkę! własnie dzięki takim informacjom możemy stale ulepszać naszego bloga! Na pewno przedyskutujemy te kwestię z Lu i zobaczymy co możemy zrobić. Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję! :)

      Usuń
  2. Super pomysł na stół, a dwuczęściowy obraz/grafika(?) jest naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. W kwestii stołu polecam IKEA. Można skomponować swój własny stół wybierając oddzielnie blat i nóżki. A na ścianie wisi dwuczęściowy linoryt Anity Graboś. Genialna artystka! Serdecznie polecam wszystkie jej prace! :)

      Usuń
  3. Bardzo przytulnie i strasznie podobają mi się te krzesła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję :) to krzesła inpirowane DAW projektu Charlsa Eamsa- wygodne i łatwe do czyszczenia. Podobaja mi się też krzesła DSW ale jednak w moim przypadku fotele okazały się bardziej praktyczne.

      Usuń
  4. Ja poproszę więcej waszych M :) Stół cudny i grafika z drzewem pierwsza klasa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. obiecujemy, że będzie więcej. Nie możemy pokazać wszystkiego od razu :))) bardzo dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  5. Hej :)
    Mam nadzieję, że jednak mimo wszystko to wnętrza będą tutaj stanowiły główną tematykę. Mieszkanko piękne, czekam na więcej zdjęć :)

    Pozdrawiam pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wnętrza to nasza największa pasja i temat przewodni tego bloga. Dodatkowe tematy maja stanowić pewne urozmaicenie i może trochę możliwość poznania nas...? Tak nam się spodobało prowadzenie bloga i jego pozytywny odbiór, że chcemy się z Wami dzielić praktycznie wszystkim :D bardzo dziękuję za komentarz i oczywiście będezie więcej zdjęć. Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  6. bardzo mi się teraz podoba! super:) a mieszkanko masz cudne. te krzesła... marzą mi się:)))
    buziaki i do zobaczenia na zjeździe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję! :)krzesła można znaleźć także na allegro w bardzo przystępnej cenie. A co do zjazdu to my z Lu już sie nie możemy doczekać!!! :))) super, że się poznamy! :D

      Usuń
  7. Ach jak ja lubię takie połączenia kolorów-biel,beż z elementami szarego lub czerni.Ślicznie tam u ciebie!No i ten stół i krzesła wyglądają na prawdę fantastycznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję! to moja ulubiona kolorystyka bo daje mi takie poczucie spokoju i porządku :) niemniej jednak cały czas mnie korci żeby dodać jakiegoś koloru, ale niestety nie jestem się w stanie zdecydować na jeden :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...