sobota, 7 września 2013

Deska ozdobą każdej kuchni...

Niby prosta rzecz, używana codziennie, ale czy ktoś z was wpadł by na to żeby wyeksponować ją w widocznym miejscu? Na ścianie, na blacie, na podłodze (to już chyba te nie używane :), prostokątne, okrągłe czy kwadratowe, nie ważne. Ważne żeby były drewniane, dlaczego? Drewniane wnoszą do kuchni przytulny i sielski klimat, przechowują wspomnienia i ducha poprzednich pokoleń...





 Źródło zdjęć jak również więcej pomysłów na deski w kuchni znajdziecie na naszym Pinterest. Ja wybrałam dla was głównie szare i białe kuchnie, bo te podobają mi się najbardziej :) Gabaryty i okrągły kształt desek również zrobiły na mnie największe wrażenie. A wam w ogóle podoba się taki akcent w kuchni? Ja w swojej mam mnóstwo desek, a większość z nich jest z odzysku :P Po obejrzeniu tych zdjęć marzy mi się jeszcze taka DUŻA okrągła, gdzieś na blacie lub podłodze ;)

Ja już po wizycie na targu, po świeże warzywa i owoce :) Dzisiaj wpadają do nas na noc potwory mojej siostry, więc będzie się działo :P Ale zanim to się stanie lecę umyć okna (ale rok ich nie myłam, więc wyobraźcie sobie jak wyglądają ;), a potem impregnować ścianę w kuchni, jeśli kto nie pamięta jak wygląda zapraszam do obejrzenia TUTAJ, TU lub TAM ;) Już niedługo kolejny post z jej udziałem, a w nim kilka cennych wskazówek. Trochę się zmieniło od tamtej pory, ale czekam jeszcze na kilka elementów, zanim znowu ją pokaże :)

A wy jakie macie plany? Zapowiada się piękna pogoda :))) Jupi!

Pozdrawiam i życzę miłego weekendu! :)

Lu

Pin It

8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne i inspirujące zdjęcia! Uwielbiam drewniane akcenty w biało czarnych wnętrzach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, starałam się znaleźć najładniejsze :) A ja lubię drewniane w białej lub szarej kuchnia!

      Usuń
  2. Te deski są piękne, są nie tylko praktyczne ale jak widać stanowią również element dekoracyjny. Ciekawa jestem tej Twojej ściany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja jestem zauroczona tymi ogromnymi :))) Ja też jest ciekawa, mam nadzieje, że się nie zepsuje ;) a dzięki temu będzie mniej kurzu :P

      Usuń
  3. A ja marzę o dużej kuchni, w której duże dechy by się pomieściły i jeszcze można by było inne rzeczy wstawić i samemu się zmieścić :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh, ja też dybeczko, ja też...z wyspą na środku, z krzesłami w okół, żeby można było pichcić wspólnie :))) Póki co ta moja nie nadaje się do tego :P

      Usuń
  4. cudna ta okrągła decha - mam parę starych dech na działce z zamiarem powieszenia - taka okrągła też by mi się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to koniecznie pokaż, ciekawa jestem jak będą wyglądały :))))

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...