piątek, 18 października 2013

Delft, Haga, Scheveningen - czyli...

... czyli co zwiedzić w Holandii?

Przede wszystkim z czego jest znana Holandia:

ROWERY:








SERY:






TULIPANY:



i oczywiście WIATRAKI:



no fakt - jest coś jeszcze ale chyba nie powinnam tu o tym pisać zwłaszcza, że u nas nie jest legalne ;)

A jak wyglądają miasta?

DELFT nazywane małym Amsterdamem







HAGA




SCHEVENINGEN:





To taka krótka wzmianka na temat Holandii tuż po powrocie. Następnym razem opowiem Wam o Rotterdamie, w którym spędziłam najwięcej czasu i w którym może przyjdzie mi mieszkać...?

Ale, ale UWAGA przecież nie zapomniałam o wnętrzach! Zobaczcie jakie piękne sklepy i wnętrza kawiarni znalazłam!






















zdjęcia: An

i jak Wam się podoba? jedzie ktoś ze mną następnym razem?

Pozdrawiam, An

Przy okazji, Urodzinowy Konkurs wciąż trwa ;)



Pin It

12 komentarzy:

  1. Kupiłabym wszystko! Czemu w Polsce nie ma takich sklepów? :/ Bardzo fajna relacja i migawki z Holandii :) Poczułam klimat tego kraju. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Holandii, choć na taką holenderkę odkładam pieniążki ;) A ten sklepik na końcu... kusi! :)
    Zapraszam do mnie na konkurs :) http://beautifulsolution.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! Ja chcę, jak chcę do takiego sklepu!!! CUDA!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę jechać!! Z tego sklepu bym chyba nie wyszła :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie zabierz, mnie! ale poza zakupami koniecznie musimy odwiedzić muzeum Van Gogha i muzeum seksu w Amsterdamie. Już raz je zwiedzałam i bardzo chciałabym to powtórzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czym zachwycać się najbardziej :) sery, plaża, sklep. Cudnie! Bardzo żałuję, że nie udało mi się odwiedzić w tym roku Holandii (zmieniony lot, który kompletnie mi nie pasował).

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamietam, że Delft zrobił na mnie piorunujące wrazenie, gdy po raz pierwszy do niego zawitałam. Szczególnie przez ten przepych rowerowy zaraz przy stacji , cała reszta zachwyciła. Co do plaży, tam zawsze wieje :D
    Pozdrowienia z Rotterdamu

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna jest Holandia, chodzi mi po głowie pomysł wynajęcia barki i zwiedzanie jej z perspektywy kanałów ;), a sklepy...ciężko pewnie z nich wyjść;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jadę po te błękitne wazoniki :)ze swoimi gabarytami zmieszczę się w walizce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W sumie w Holandii nie wyściubiam nosa poza Amsterdam, ale na Waszych fotkach Haga wydaje się bardzo, bardzo :)
    W rewanżu podeślę Was do Droog - może się Wam spodobać. Co prawda oba sklepy są w A., ale z Rotterdamu to już nie tak daleko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Scheveningen całkiem przyjemne :) Gdybym była w Holandii to odwiedzę. Dzięki za wskazówkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne zdjęcia, sklepiki wspaniałe, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...