środa, 2 października 2013

Wokół zlewu...

...też może być ładnie i przyjemnie. Warto postarać się aby to miejsce nie kojarzyło się nam z przykrym obowiązkiem zmywania garów, ale cieszyło oko, było funkcjonalne i schludne :)
Oczywiście dużo zależy od tego jaki rozkład ma nasza kuchnia i jaką ilością miejsca dysponujemy, ale na szczęście pozostała część należy już do nas i naszej kreatywności ;) Okna, półki, haki, relingi, kwiatki, deski, litery, zdjęcia, obrazki, a nawet lustra! Lista dekoracji jest długa i dowolna, trzeba jednak pamiętać aby były one spójne z resztą kuchni oraz chowały mało estetyczne, a niezbędne środki czystości (np. płyn do naczyń, czy gąbki). Naturalnie duże znaczenie ma również sam zlew. W ostatnim czasie z pierwszych miejsc nie schodzi duży ceramiczny biały, najlepiej dwukomorowy przypominający misę (OCH! marzy mi się taki) i chyba przyznacie mi rację, że nie ma sobie równych? :)))  

























źródło zdjęć na naszym PIN, zresztą możecie przypinać zdjęcia prosto z bloga :) Wystarczy najechać na środek zdjęcia, na którym pokaże się szary znaczek PIN, klik i zdjęcie jest na wybranej tablicy :)

A co u was w kuchni zajmuję to zaszczytne miejsce?
Ja ostatnio zawiesiłam reling z haczykami na kubki i doniczki ze sztućcami, ciężko było mi się przyzwyczaić do niego, ale w tak małej kuchni jak moja było to niezbędne :) Zdjęcia zmian już wkrótce na EYH :)))

W weekend kolejna część relacji z podróży przez Rosję, a w przyszłym tygodniu Moi Drodzy KONKURS z okazji 1 urodzin EYH!!! :D Ktoś pamięta kiedy rozpoczęłyśmy z An blogowanie? Bądźcie czujni, bo nagrody będą atrakcyjne :D

Uśmiechniętej środy! ;)
Lu

Pin It

11 komentarzy:

  1. Piękne inspirujące zdjęcia, ach jak ja marzę o takim białym ceramicznym zlewie, ale narazie to sfera marzeń i remoncie kuchni. Lecę jeszcze raz pozachwycać się tymi cudnymi zdjęciam. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, nie które rzeczywiście robią duże wrażenie :))) Oj tak, taki duży biały jest i moim marzeniem, póki co muszę zadowolić się białym, małym, zabudowanym ;)

      Usuń
  2. myślę, że to co mam teraz w okolicach zlewu nie nadaje się do publicznego okazania ;) cudne inspiracje - aż się chce oglądać i oglądać - może się kiedyś doczekam takiego ceramicznego zlewu chociaż na działce (w domu musiałam zrobić totalną demolkę blatu a na to ochoty nie mam ;)) czekam na Twoje M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Bea no to może warto nad tym popracować ;) U mnie ładnie prezentuje się również taki biały wbudowany, może takiego spróbuj? Nie to samo, ale robi dużą różnicę :)

      Usuń
  3. świetne inspiracje:) kocham kuchnie w stylu country , gdzie pod zlewem wisi tylko jakaś ładna tkanina:)))
    ślicznie wszędzie..każde jedno ma w sobie coś magicznego:)
    uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu :) Ja też i moja z industrialnych zamierzeń powoli zmienia się w wiejską :P Całusy!

      Usuń
  4. Lubię kiedy kuchenny zlew zamontowany jest pod oknem... Zmywając nigdy się nie nudzisz... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to prawda, jest w tym coś przyjemnego i dodaje kuchni przyjemnego klimaciku :) Zwłaszcza jak się ma mieszkanie w bloku :P A ja takie właśnie mam i dziękuje za każdym razem jak w nie spoglądam, bo nie wszystkie M w moim bloku takie mają :)))

      Usuń
  5. Już wiem o czym będzie następny post na moim blogu:))) Ja mam to szczęście i mam w kuchni taki ceramiczny zlew i nie zamieniłabym go za nic w świecie! To była jedna z lepszych decyzji przy remoncie kuchni, zmywa się w nim bajecznie:))) A do tego prezentuje się świetnie! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo to czekam z niecierpliwością, bo robisz cudowne zdjęcia!!!!! Przypuszczam, że nie oddałabyś go za nic :P Dawaj więcej foteczek :)))

      Usuń
  6. Bardzo fajny styl, swojsko i przytulnie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...